AUTODESK (TechData)

Pro našeho klienta, významného českého distributora produktů společnosti Autodesk, firmu Techdata jsme připravili reklamní kampaň, která komunikuje nástup softwarů nové generace.

V návrhu naší kampaně jsme chtěli zdůraznit, že s novými výzvami, které do světa stavebnictví a průmyslového návrhu a designu přichází, je potřeba, aby si společnosti a klíčoví pracovníci uvědomili, že již nestačí používat pouze jednotlivé software typu AutoCAD, ale je výhodné změnit způsob práce a používat komplexní softwary, které řeší všechny dimenze projektu.

Nastupující generace softwarů v sobě propojuje nejen design a návrh, ale také finanční a projektovou část celého projektu. Díky tomu je možné na jedné platformě řešit kompletní životní cyklus výrobku, od jeho návrhu po dodání odběrateli.

Ústřední myšlenkou našeho návrhu reklamní kampaně je historický vývoj v oblasti návrhu a výroby nástrojů. Naším kreativním návrhem jsme chtěli sdělit, že doba, na kterou jsme doposud byli zvyklí končí a že nastupuje nová doba s novými výzvami, které je potřeba řešit novými a moderními nástroji.

Takové nástroje svým zákazníkům poskytuje právě společnost Autodesk.

V reklamní kampani jsme vytvořili následující výstupy:

  • kreativní reklamní koncept
  • klíčový vizuál - ilustrace, retuše, DTP
  • online animované bannery
  • reklamní animované video pro Youtube
  • návrh komunikace na Facebooku, příprava Facebookových příspěvků - jejich textace a grafika
  • správa placené PPC reklamní kampaně na Facebooku
  • návrh a design direct e-mailu

www.dobatvoriva.cz