Hory, nebo moře? – podpora prodeje cestovního pojištění pro sezónu léto 2023
S naším prestižním klientem, Pojišťovnou VZP, a. s., jsme realizovali úspěšnou spotřebitelskou soutěž na podporu prodeje vylepšeného cestovního pojištění pro letní sezónu 2023. Cílem soutěže byla nejen podpora prodeje samotného produktu, ale také edukace o konkrétních vylepšení, kterých se produktu dostalo. Název soutěže "Hory, nebo moře?" zrcadlil dilema mnoha českých rodin, které přemýšlejí o tom, kam v létě vyrazit na dovolenou. Náš tým vytvořil jednoduchý, a přitom přitažlivý způsob, jak tento rozhodovací proces podpořit. Soutěž měla i jednoduchý princip – soutěžící si zakoupili cestovní pojištění a zaregistrovali se přes registrační formulář na microsite, která byla soutěži vytvořena na míru. Abychom zvýšili povědomí o novinkách v cestovním pojištěním pro letní sezónu 2023, připravili jsme sérii blogových článků, která odlehčenou a srozumitelnou formou komunikovala konkrétní benefity cestovního pojištění pro pojištěného. Tyto články jsme vytěžili jak na soutěžní microsite, tak v komunikaci soutěže a pojištění na sociálních sítích (posting, kampaň), a také v newsletterech. Pro intenzivnější aktivizaci publika jsme také vytvořili deskovou hru na téma “Hory, nebo moře?”, kterou automaticky získal každý padesátý účastník soutěže. Desková hra obsahovala znázornění různých situací související s cestovním pojištěním, které mohou cestovatele potkat. Pojistná rizika a jejich řešení byla hráčům prezentována zábavnou a lehce edukativní formou. V hlavní soutěži se hrálo o pět balíčků vybavení k moři a pět balíčků vybavení na hory – svou preferenci soutěžící uvedl při registraci do soutěže. Společně s klientem jsme vytvořili atraktivní a zábavný způsob, jak aktivizovat potenciální zákazníky a zvýšit povědomí o důležitosti cestovního pojištění. Tato spolupráce byla pro Pojišťovnu VZP, a. s., zásadním krokem v podpoře prodeje cestovního pojištění pro léto 2023 a my jsme rádi, že jsme se na tomto úspěchu mohli podílet.